Chubby Bum Bum

Alla inlägg under februari 2013

Av Stephie - 21 februari 2013 20:18

Jag ber en tyst och stilla bön att jag klarat tentan jag skrivit idag. Den handlade om svensk grammatik och var svår som hej-kom-och-hjälp-mig-att-dö och jag vill aldrig göra om det. Och det blir inte bättre av att det var problem i början av tentan och vår lärare hade fixat något och efter att jag lämnade in tentan så gick jag in på hemsidan igen och så stod det något om "kopia av blablabla" och sedan att det skulle vara inne 20.15, att man hade 120min på sig att jag hade gjort 0 av 2 försök. Jag är paranoid att jag inte fått min tenta inlämnad. Jag mår aningen dåligt över det. Men jag hoppas att den är inskickad och att jag i så fall klarar den. Annars blir jag väldigt, väldigt ledsen.

 

Av Stephie - 18 februari 2013 11:53

När jag är ensam så tittar jag extremt mycket på film. Eller...ja, jag halvtittar samtidigt som jag gör 711 andra saker. Så i tre dagar nu har jag tittat på Harry Potter (blev klar igår) för typ miljonte gången. Mest för att det är en lång serie och det ger värme på mitt rum när tv är igång. MEN!!! När jag kom till absolut sista filmen så såg jag nästan hela utan att pilla med mycket annat och satt och lipade järnet i över en halvtimme från det att Snape dör. It breaks my heart every time! Han, tillsammans med en väldigt missförstådd Draco, är mina absoluta favoriter! Så, jag satt och lipade till Harry Potter i min ensamhet igår vilket senare ledde till huvudvärk. Lovely! Men efter att återigen ha sett filmerna så har jag kommit på mig själv att sitta och smådregla över Snape i varje film. Ja, tycker han är fruktansvärt snygg, låt mig. ♥


Och under de här senaste tre dagarna så har jag hunnit se alla åtta Harry Potter-filmerna, da Vinci-koden och Legender från Övärlden (Gedo Senki). Tio filmer på tre dagar är inte dåligt! Ska försöka få tummen ur och titta på Silent Hill idag. Den senaste alltså. Från 2012.


Jag slarvar igen och ger mig själv lätt ångest. Jag överlever.


 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards