Chubby Bum Bum

Alla inlägg under november 2013

Av Stephie - 16 november 2013 15:10

Okej, så jag vet att det var typ...hundra år sedan igen jag var här och uppdaterade, men jag fick en liten idé häromdagen när jag satt och försökte plugga; jag vet att det finns många k-pop-fans, så jag tänkte att jag skulle lista några av mina absoluta favoritlåtar atm! Utan att ta dom i en specifik ordning såklart eftersom alla är lika bra~~ Har du inte hört talas om någon grupp eller missat någon låt så gå och lyssna på dom! Nu!

NU'EST - Face Debutsingel och alldeles fantastisk!
NU'EST - Sleep Talking Senaste singeln!
SHINee - Everybody Lyssna och älska!
Super Junior - Sexy, Free & Single Eunhyuk? Kyuhyun? Oh yes!
Super Junior-m - Break Down Okej, den är på kinesiska, men whatever!
MBLAQ - Smoky Girl Jag hatade den först men nu - kärlek
SHINee - Breaking News Singel på japanska och sjukligt bra!
NU'EST - Hello Öronorgasm! Det finns inget med denna låten som inte går att älska!
Henry feat. Taemin & Kyuhyun - Trap Jag är besatt av den här låten! Taemin's röst är så mjuk och underbar, Kyuhyun är bara överdrivet fin att titta på och Henry är så söt!
MBLAQ - Stay All time favourite!
Kim Jaejoong - Butterfly Tidigare medlem i TVXQ. Absolut fantastisk låt!
NU'EST - Action Singel nummer två! Också helt fantastisk! Allt NU'EST gör är fantastiskt!
SHINee - Lucifer Första låten jag hörde och sen var jag fast och har varit det sen dess. Finns på japanska också.
Super Junior - A-CHA Lyssna och njut! Bara gör det!
SHINee - Why so serious? Trots att Jonghyun inte är med så är låter sjukt bra!
BTOB - WOW As the title states - WOW!
BIG BANG - Fantastic Baby! Boom shaka-laka baby! T.O.P and G-Dragon make this song complete!
GD&TOP - Good Night Behöver jag säga något? Perfektion!

Okej, jag ska sluta nu innan jag listar upp ALLA låtar jag tycker om! Men om det är några grupper du måste lyssna på så är det NU'EST, SHINee och MBLAQ. Seriöst. Och Henry's låt.

Jag ska sluta nu...

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards