Chubby Bum Bum

Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

Vad ska jag göra med mitt liv nu!?

Av Stephie - 24 maj 2013 00:02

Mjah, det är väl inte så dramatiskt egentligen. Det enda som hänt är att åttonde säsongen av Criminal Minds precis tagit slut och... Ja, nu har jag inget att vänta på varje vecka. Den här sista sista tvåtimmarsspecialen var sorglig. Tänker inte spoila för den som tänker titta! Men bra som satan var det i alla fall. Jag borde egentligen gå och lägga mig nu om jag ska kunna somna och faktiskt orka upp till min sista japanskalektion imorgon. Woho! Meeeen, sova kan vänta. Jag lyssnar ju på bra musik! Här! Lyssna! Tror jag lyssnat på den sju gånger i rad nu. Men Gackt är bra så lyssna på bra musik nu!


Och för att tala om annat, jag har fundeeeerat på att göra videoinlägg och typ...lära ut basic japanese och vanliga uttryck och skit, men jag vet inte riktigt. Kanske? Ja? Nej? Någon intresserad?!


Nu ska jag hoppa i säng tror jag och invänta morgondagen då jag inte ska göra ett skit rent ut sagt. Mjah, mer än att förbereda mig inför mina tre tentor i japanska som jag har på lördag. Wish me luck! Jag borde plugga...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephie - 16 november 2013 15:10

Okej, så jag vet att det var typ...hundra år sedan igen jag var här och uppdaterade, men jag fick en liten idé häromdagen när jag satt och försökte plugga; jag vet att det finns många k-pop-fans, så jag tänkte att jag skulle lista några av mina absol...

Av Stephie - 25 september 2013 21:41

Ahahah, jag är sämst på att vara här märker jag. <3 Har väl inte hänt så mycket sen senast egentligen. Yeah, right! Who am I kidding? Jag har hunnit flytta hemifrån, börjat plugga på universitet och sett YOHIO i Karlstad tillsammans med min älskli...

Av Stephie - 7 augusti 2013 15:53

Nu vart det ett tag sen jag var här senast! Sommaren börjar gå mot sitt slut och snart börjar skolan. University of Gothenburg - here I come! Jag är verkligen svinrädd för att börja i skolan i en heeeelt ny stad som är tre gånger så stor som min hems...

Av Stephie - 15 juni 2013 17:06

Idag har jag och mannen i mitt liv varit en kort runda i Kristianstad. Tänkte att jag skulle köpa mig en ny kjol och nytt puder bland annat, men så blev det ju verkligen inte! För mycket folk inne på h&m och vi orkade verkligen inte springa runt alld...

Av Stephie - 27 maj 2013 13:31

Genom åren har jag otaliga gånger fått frågan "Varför pluggar du japanska?" och "Vill du bara lära dig japanska för att titta på anime utan subs?!" Till den sistnämnda frågan kan jag ju säga nej direkt; verkligen och absolute inte därför. Varför? Av ...

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards