Chubby Bum Bum

Alla inlägg under september 2013

Av Stephie - 25 september 2013 21:41

Ahahah, jag är sämst på att vara här märker jag. <3 Har väl inte hänt så mycket sen senast egentligen. Yeah, right! Who am I kidding? Jag har hunnit flytta hemifrån, börjat plugga på universitet och sett YOHIO i Karlstad tillsammans med min älsklingshobbit och nästa vecka ska jag till Stockholm och se honom och GACKT <3 Lycklig tjej punkt se!

Ja, okej, det har väl inte hänt så mycket egentligen. Färgade håret idag. Lovely. Så nu har jag äntligen blivit av med den fruktansvärt fula färgen som mer såg ut som fem färger. Ugly.

Ledig dag imorgon men jag ska försöka sätta mig och plugga till den uppkommande tentan nästa vecka. Jippie! Jag känner på mig att det kommer gå skitkasst. Jag vet inte ens hur fan jag hittar till byggnaden där vi ska skriva tentan. Fantastiskt! Och jag som har lokalsinne som en tegelsten och får ångest av att göra fel vill veta allt in i minsta detalj innan jag försöker ta mig dit på egen hand.

Jag måste köpa en vit kajal. <- Minnesanteckning som jag måste skriva ner någonstans för att komma ihåg.

Nej, nu ska jag försöka gra något vettigt istället.

 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards