Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Stephie - 19 november 2012 19:05

Måndag igen! Tiden går fort ibland. Men to business - jag har ändrat om i bloggen lite som du kanske ser. Efter mycket om och men så kom jag fram till något nytt. Ny header, som jag är relativt nöjd med. Lade inte ner allt för mycket tid och omsorg på den, men jag fick med Gackt på ett hörn.


                              

Helgen har varit trevlig. Det här med bowlingen alltså. Vi spelade på två banor och jag fick spela med Matilda och de tre andra på den andra banan. Jag vann över Matilda två gånger (woho!) men allt som allt så vann hon över mig. När vi var klara så åkte vi till Doken och köpte mat och satt hemma hos Matilda och Jonas och åt. Efter mycket om och men så åkte vi ner till stan och in på krogen. Kom oväntat nog in på Harrys. Vakten tyckte det var okej att jag och Elin var tjugo~~ Det var ganska trevligt där inne. Elin fastnade dock hos någon random snubbe som antagligen tyckte hon var sjukt snygg. Slutade med att de satt och hånglade någonstans vid ett bord. Det enda tråkiga var väl att jag blev lämnad ensam vid ett bord i en halvtimme. Sen började Matilda och Jonas bråka och det blev ett jävla liv och det slutade med att Matilda var jätteledsen. När vi kom hem vid typ...tre, så fick jag och Elin sova i deras säng medan Jonas sov på soffan och Matilda på...golvet. Stackarn. Men allt som allt så var det trevligt, bortsett från det som hände.

                              

Vad har jag gjort idag? Inte ett piss ärligt talat! Satt uppe och rollspelade inatt fram till halv sex på morgonen. Det var jättekul att rollspela med henne, fast eftersom hon bor i USA så har vi liiiite olika tider. Synd. Även om jag satt uppe så länge så gick jag ändå upp innan tolv idag. Ville inte sova bort hela dagen och vända på dygnet.
Men idag var det - jag har typ bara tittat på massor med film, degat framför datorn och pratat med min älskling en stund. Och bråkat med min ritplatta. Fick installera om den för ett tag sen, men när jag skulle använda den idag så fungerade den inte korrekt i mitt ritprogram så jag fick installera om det programmet och min ritplatta. Fungerade ändå inte, så jag gjorde om det. Nej, då funkade inte ritplattan! Så då fick jag ju göra om skiten igen, men den här gången fungerade det i alla fall.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på Harry Potter & the Philosopher's Stone.

 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards