Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Stephie - 31 januari 2013 23:23

Får du den där känslan ibland att du bara är ledsen och vill gråta men inte har någon aning om varför egentligen? Eller bara för en väldigt liten sak som kanske inte borde beröra dig speciellt mycket? Den känslan har jag just nu. Jag bara känner hopplöshet typ. Tomhet på något sätt. Jag vet inte riktigt... Kan inte sätta fingret på vad exakt det är jag känner och inte känner. Jag vet bara att jag plötsligt känner mig fruktansvärt ledsen! Lite så jag vill sätta mig i ett hörn och gråta. Det kan vara för att jag är orolig för mig pojkvän. När han mådde så extremt dåligt så åt han knappt någonting och han åt knappt när han var hos mig och gick ner i vikt och nu är han så smal att man ser hans revben. Jag antar att det är därför jag känner mig ledsen. Jag blir bara så orolig för honom. Men visst, han mår bättre och han säger att han äter, men ändå. Om han äter så mycket som han säger att han gör så borde man inte kunna se hans revben. Jag tycker inte om det.

Och tomhetskänslan blir ju inte bättre för att jag saknar honom så att det gör ont. Det är ändå bara två veckor sedan han åkte hem, men det känns som om det är jättelänge sen. Jag bara saknar att ha någon nära mig.

Åh, vad jag gnäller och är emo. Jag borde plugga istället.

 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards