Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Stephie - 15 mars 2013 22:09

It's that time again - ansöka om utbildning! Woho! Om tre veckor skiver jag högskoleprov igen som förhoppningvis kommer vara bättre än förra och ge mig ännu större chans att komma in på en utbildning. Idag är även första dagen man kan börja söka utbildningar och duktiga jag har redan hittat sex stycken att söka. Fem i Göteborg och en i Halmstad; tre program och tre kurser. Får väl se om jag hittar något mer intressant att söka till. Och se om jag kanske kommer in på något i alla fall.
Sen har jag även varit duktig och ställt mig i bostadskö till studentbostäder i Göteborg efter mycket gnäll från min far. Så det var väl bara att ge med sig och göra't. Så nu står jag i kö i Varberg, Göteborg och Kristianstan. Sen står jag även som medsökande i Halmstad tillsammans med min pojkvän.

Slut på det roliga! Nu ska jag ta mig en dusch innan jag fortsätter vara kreativ! Puss & kyss  photo kao_kiss.gif

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards