Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Stephie - 25 mars 2013 16:41

Urgh... Satt uppe till halv fyra i natt. Ångrar det lite måste jag medge. Men ibland är det bara svårt att slita sig från ett bra rollspel. Eller, rättare sagt - fyra av de sju jag är med i. Problemet är ju det att alla jag rollspelar med bor i andra tidszoner och loggar in på nätterna så....ja. Och sen en massa bra musik på det gör inte saken bättre. Men jag borde seriöst vända på dygnet och inte sitta upp så länge hur mycket jag än vill rollspela. Jag sade till mig själv att jag inte skulle sitta upp längre än till klockan två, men det gick ju sådär. Men men! Shit happens and it happens to me.  photo tumblr_inline_mjh8xl74p41r7d4zi_zpsc187eaf2.gif Ska försöka att inte sitta uppe så länge i natt.


                              


Helgen var i alla fall trevlig och väl spenderad i trevligt sällskap. I fredags traskade jag och fröken Mija ner till staden och Paganini och avnjöt varsin nachotallrik. Om nom nom  photo heart_bounce-1.gif photo heart_bounce-1.gif Grannen hade fest under kvällen av och allmänt fulla och glada.  photo 23.gif Dock var inte vi på andra sidan väggen lika glada, vilket resulterade i att vi själva kände oss lite dagen-efter på lördagmorgon. Sent på lördagkväll kommer Mija på att hon vill gå till kyrkan på söndagen. Sagt och gjort - vi gick till krykan igår. Väldigt trevligt faktiskt. Det var Palmsöndag igår, så vi gick snällt ett varv runt kyrkan i kylan och blåsten tillsammans med våra små palmblad och sjöng innan vi placerade oss inne i kyrkan. "Vad är Palmsöndag?" kanske någon undrar. Jo, det var den dagen då Jesus red in i Jerusalem på en åsna och folket bredde ut sina mantlar och palmblad på marken för honom att gå över när han satt på åsnan. (Visste du att palmblad kan bli så stora som 6m? I had no idea!  photo 33.gif) När jag åker tillbaka till Mija på torsdag och spenderar påsken (Jag höll på att skriva påsen...) där så går vill till kyrkan på torsdagkväll igen. Längtar redan~~  photo tumblr_inline_mjh8wxItl21r7d4zi_zps5c677b72.gif


                              


Jag fick post idag också! Rolig post för en gångs skull! Jag fick mina fina nyckelringar av min älsklings-Malin.  photo heart_bounce-1.gif photo heart_bounce-1.gif photo heart_bounce-1.gif photo heart_bounce-1.gif photo heart_bounce-1.gif photo heart_bounce-1.gif Jag är kär i dom.    GAAAAAAAACKT~~  photo heart_bounce-1.gif photo heart_bounce-1.gif photo heart_bounce-1.gif photo heart_bounce-1.gif Den röda är från "Redemption" och den vita är från "Returner -Yami no Shuuen-"  De kommer från Japan~ Malin köpte dom en av tjej som sålde dom och gav dom till mig som en väldigt sen födelsedagspresent. Men vad gör det? Jag älskar dom!


                              


Och mitt älskepälsk i Skåneland har fått sommarjobb där min käre far jobbar. Först sade dom att han inte fick jobb, men nu när pappa hade pratat med gubbarna så visade det sig att han hade fått jobb från första början men att det blivit någon bajs och de skickade ut till honom och sade att han inte fått något. Möh. Trots att det kanske bara blir jobb för honom i typ sex veckor så är jag glad. Han kommer alltid finnas nära till hands under de sex veckorna. Och är jag glad så är han glad och vice versa. Underbart!  photo tumblr_inline_mjh8wxItl21r7d4zi_zps5c677b72.gif


Slut på det roliga! Nu ska jag gå och göra något vettigt, trots att här inte finns så mycket att göra. Puss och kyss och allt det där.

Edit;; Criminal Minds blir det vettiga jag ska göra~~

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards