Chubby Bum Bum

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Rubrik saknas

Av Stephie - 8 januari 2013 20:13

Dagen började ju bra - eller inte. Hade igår ställt klockan på elva så att jag skulla komma upp i rimlig tid och för att vända rätt på dygnet igen. Problemet idag var bara att min mobil (som har sämsta batteritiden ever) dog under natten, så jag vaknade när fars sambo kom hem klockan ett i förmiddags. Inte så värst lyckat med tanke på att jag gick och lade mig vid ett inatt. Usch usch. Sovit i tolv timmar känns inte så bra. Men nu har min mobil legat på laddning hela dagen så imorgon ska jag gå upp när klockan ringer.


                              

Igår (eller om det var i förrgår) så beställde jag två av mina kursböcker till japanskan och där ryker 800kr av de pengarna jag inte har. Lovely. Ska betala pappa när jag får pengar nästa gång. Och eftersom jag knappt har några pengar så kan jag inte göra någonting. Jag ska in till stan på fredag för att möta mannen i mitt liv, så då ska jag passa på att köpa mig ett månadskort som kostar 400kr. Oj, helt plötsligt hade jag bara 180kr kvar! Fattigt, fattigt.

Varför växer inte pengar på träd?

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephie - 16 november 2013 15:10

Okej, så jag vet att det var typ...hundra år sedan igen jag var här och uppdaterade, men jag fick en liten idé häromdagen när jag satt och försökte plugga; jag vet att det finns många k-pop-fans, så jag tänkte att jag skulle lista några av mina absol...

Av Stephie - 25 september 2013 21:41

Ahahah, jag är sämst på att vara här märker jag. <3 Har väl inte hänt så mycket sen senast egentligen. Yeah, right! Who am I kidding? Jag har hunnit flytta hemifrån, börjat plugga på universitet och sett YOHIO i Karlstad tillsammans med min älskli...

Av Stephie - 7 augusti 2013 15:53

Nu vart det ett tag sen jag var här senast! Sommaren börjar gå mot sitt slut och snart börjar skolan. University of Gothenburg - here I come! Jag är verkligen svinrädd för att börja i skolan i en heeeelt ny stad som är tre gånger så stor som min hems...

Av Stephie - 15 juni 2013 17:06

Idag har jag och mannen i mitt liv varit en kort runda i Kristianstad. Tänkte att jag skulle köpa mig en ny kjol och nytt puder bland annat, men så blev det ju verkligen inte! För mycket folk inne på h&m och vi orkade verkligen inte springa runt alld...

Av Stephie - 27 maj 2013 13:31

Genom åren har jag otaliga gånger fått frågan "Varför pluggar du japanska?" och "Vill du bara lära dig japanska för att titta på anime utan subs?!" Till den sistnämnda frågan kan jag ju säga nej direkt; verkligen och absolute inte därför. Varför? Av ...

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards