Chubby Bum Bum

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Konstiga drömmar & annat skräp

Av Stephie - 9 januari 2013 22:54

Onsdag och inget speciellt på schemat. Drömde massor med konstiga saker inatt, typ som att Marcus blev mördad av ett litet, knappt blödande skärsår över magen och att han lämnade mig i vattnet där det fanns massor med äckliga blåa och rosa maneter. Inte nice. Har drömt massor med konstiga saker den senaste tiden. Ända sedan jag kom hem från Åhus faktiskt. Jag har bland annat varit en kvinna som hittat en vampyr bakom ett duschdraperi som visade sig vara homosexuell men som ändå hade sex med mig, senare var jag en man som blev klippt av denna vampyren som sedan dödade mig. Typ. Mycket, mycket underliga drömmer i alla fall.


Hur som helst, jag började dagen med att titta på Ponyo på klippan vid havet (崖の上のポンヨ). Väldigt söt film. Annars har jag bara suttit och häckat på Poupee Girl och mögat. Och ritat. Har kommit ifrån min kreativa sida lite sen jag kom hem. Men jag kom på något jag ville göra och...ja, jag har börjat i alla fall. Får väl se om jag orkar göra klart skiten. Håller på med en line art just nu. Tar lite tid, men jag tror hon kommer bli fin.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephie - 16 november 2013 15:10

Okej, så jag vet att det var typ...hundra år sedan igen jag var här och uppdaterade, men jag fick en liten idé häromdagen när jag satt och försökte plugga; jag vet att det finns många k-pop-fans, så jag tänkte att jag skulle lista några av mina absol...

Av Stephie - 25 september 2013 21:41

Ahahah, jag är sämst på att vara här märker jag. <3 Har väl inte hänt så mycket sen senast egentligen. Yeah, right! Who am I kidding? Jag har hunnit flytta hemifrån, börjat plugga på universitet och sett YOHIO i Karlstad tillsammans med min älskli...

Av Stephie - 7 augusti 2013 15:53

Nu vart det ett tag sen jag var här senast! Sommaren börjar gå mot sitt slut och snart börjar skolan. University of Gothenburg - here I come! Jag är verkligen svinrädd för att börja i skolan i en heeeelt ny stad som är tre gånger så stor som min hems...

Av Stephie - 15 juni 2013 17:06

Idag har jag och mannen i mitt liv varit en kort runda i Kristianstad. Tänkte att jag skulle köpa mig en ny kjol och nytt puder bland annat, men så blev det ju verkligen inte! För mycket folk inne på h&m och vi orkade verkligen inte springa runt alld...

Av Stephie - 27 maj 2013 13:31

Genom åren har jag otaliga gånger fått frågan "Varför pluggar du japanska?" och "Vill du bara lära dig japanska för att titta på anime utan subs?!" Till den sistnämnda frågan kan jag ju säga nej direkt; verkligen och absolute inte därför. Varför? Av ...

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards