Chubby Bum Bum

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Vända på dygnet

Av Stephie - 27 mars 2013 01:27

Någon mer än jag som alltid fastnar på 948 ställen så fort man ska gå och lägga sig? Inte? Nähä... Det händer nämligen mig jämt och ständigt. Fram till nu har jag suttit och häckat på Gaia i hopp om fler rollspelssvar (är det där ett ord eller ska det vara ett bindestreck någonstans? Jag vet inte~~) men eftersom det inte kom några fler roliga svar, så tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig. Men när jag skulle göra det så såg jag att någon precis postade så jag var ju bara tvungen till att läsa. Det tog mig en timme att svara förra gången, den här gången sket jag i att svara. Det gör jag imorgon istället! Fast jag har dock en känsla av att hon jag spelar mot inte tycker om mig. Eller så kanske det bara är jag. Men det känns som det i alla fall.  photo 26.gif Det verkar så på hennes sätt att skriva. Myh! Men som sagt - det kanske bara är jag!

                              

Sen har jag talat med mannen i mitt liv idag, precis som nästan alla andra dagar~~  photo heart_bounce-1.gif Eftersom han nu faktiskt fått sommarjobb här, så måste han åka upp hit i mitten av april för att gå en obligatorisk utbildning. Så han fick en briljant plan som jag lyckades lista ut så fort han började prata. Öhöh~  photo kao_cute.gif Så vi har bestämt att jag ska antagligen åka ner till honom runt den åttonde april eller nåt, stanna i drygt en vecka och sen åka upp till mig tillsammans. Sounds awesome! Mer tid tillsammans tycker vi om väldigt mycket, så det är en bra plan.  photo tumblr_inline_mjh8wxItl21r7d4zi_zps5c677b72.gif Och nej, jag lovar att jag inte alls längtar alla redan!

                              

Ja, juste ja - vända på dygnet var det, ja! Sova var det, ja! Side tracks all the way!  photo kao_happy-1.gif Jag är verkligen sämst på att vända på dygnet. Jag menar, vad skulle jag ens in hit och göra från första början? Jag hade inte behövt skriva något, men gör det för att jag...känner för det? Fast jag borde sova och vända rätt på dygnet. Eller i alla fall komma i säng innan klockan ett på natten! Tror inte riktigt att Marcus är så sugen på att sitta uppe med mig när han är här. Och på tal om helt andra saker så firar vi hela 14 månader tillsammans! Woho~~ photo heart_bounce-1.gif photo heart_bounce-1.gif photo heart_bounce-1.gif photo heart_bounce-1.gif

                              

Sov människa! Ja, förlåt. Jag ska.

Jag behöver duscha.

 photo 34.gif

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephie - 16 november 2013 15:10

Okej, så jag vet att det var typ...hundra år sedan igen jag var här och uppdaterade, men jag fick en liten idé häromdagen när jag satt och försökte plugga; jag vet att det finns många k-pop-fans, så jag tänkte att jag skulle lista några av mina absol...

Av Stephie - 25 september 2013 21:41

Ahahah, jag är sämst på att vara här märker jag. <3 Har väl inte hänt så mycket sen senast egentligen. Yeah, right! Who am I kidding? Jag har hunnit flytta hemifrån, börjat plugga på universitet och sett YOHIO i Karlstad tillsammans med min älskli...

Av Stephie - 7 augusti 2013 15:53

Nu vart det ett tag sen jag var här senast! Sommaren börjar gå mot sitt slut och snart börjar skolan. University of Gothenburg - here I come! Jag är verkligen svinrädd för att börja i skolan i en heeeelt ny stad som är tre gånger så stor som min hems...

Av Stephie - 15 juni 2013 17:06

Idag har jag och mannen i mitt liv varit en kort runda i Kristianstad. Tänkte att jag skulle köpa mig en ny kjol och nytt puder bland annat, men så blev det ju verkligen inte! För mycket folk inne på h&m och vi orkade verkligen inte springa runt alld...

Av Stephie - 27 maj 2013 13:31

Genom åren har jag otaliga gånger fått frågan "Varför pluggar du japanska?" och "Vill du bara lära dig japanska för att titta på anime utan subs?!" Till den sistnämnda frågan kan jag ju säga nej direkt; verkligen och absolute inte därför. Varför? Av ...

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards