Chubby Bum Bum

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Nytt spel~~

Av Stephie - 27 mars 2013 21:39

Åhåhåh, nu ska lilla Prinsessan Mespropp spela rymdskräckspel med massa monster som vill döda mig.  photo tumblr_inline_mjbbuxXPuJ1r7l7tb_zps33a398b2.gif Yes! Prinsessan Mespropp ska spela Dead Space 2! Får väl se hur det går. Och nej, jag har inte spelat första spelet. What ever! Jag följde med min käre far in till stan idag för att jag var så sjukt sugen på godis, så jag fick snällt hänga med runt när han sprang runt på second hand efter second hand. Sen skulle han bestämt in på Rusta också eftersom det var rea på alla filmer. Tur för mig att jag följde med in - det var 75% rea på alla spel. När spelat kom ut så köpte min pojkvän det för 400:-. Jag köpte det för 50:-. Åhåhå~~ Helt nytt också! Lite synd att fösta spelet inte fanns, eftersom jag velat ha det också. Men what ever. Jag får väl leva med tvåan. Kanske till och med klarar spelet!  photo 32.gif


                              


Annars har dagen varit otroligt ogivande faktiskt. Tänkte att jag skulle sätta mig och rita efter min dusch i förmiddags, men... Det gick ju sådär. Ritplattan har bara legat på sängen jämte mig och tittat på mig. Typ som att den väntar på att få bli använd! Och jag har en idé på vad jag vill rita, men liksom.... Att faktiskt få det ur skallen är lättare sagt än gjort. Kan man inte bara ha en ctrl+c-funktion i huvudet som man sedan kan ctrl+v in i ritprogrammet?!  photo 21.gif Det hade underlättat nåt så fruktansvärt. Kanske kan få något ur huvudet efter att jag provat att spela och dött några gånger.


                              


Imorgon blir det att glida in till stan igen. Kom att tänka på det nu - undra om jag har tillräckligt med pengar på busskortet. Det borde jag ha. Hoppas jag. Gah! Men men, det löser sig. Nu hade jag i alla fall tänkt att inviga mitt nya spel och se hur många gånger jag dör i början.

Funderar på att rita mig en ny liten visningsbild till bloggen. Den jag har nu är...kanske inte så fin. Nästa bild ska nog faktiskt föreställa mig och inte mig Gaia avatar~~


Glöm inte att ta med tabletten imorgon när du åker in till stan.
Nejdå! Jag vet inte vilket ord som låter mest dumt - tablett eller ritplatta. Det heter ju ändå tablet på engelska, men att säga tablett låter..dumt och ritplatta låtar också dumt. Typ.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephie - 16 november 2013 15:10

Okej, så jag vet att det var typ...hundra år sedan igen jag var här och uppdaterade, men jag fick en liten idé häromdagen när jag satt och försökte plugga; jag vet att det finns många k-pop-fans, så jag tänkte att jag skulle lista några av mina absol...

Av Stephie - 25 september 2013 21:41

Ahahah, jag är sämst på att vara här märker jag. <3 Har väl inte hänt så mycket sen senast egentligen. Yeah, right! Who am I kidding? Jag har hunnit flytta hemifrån, börjat plugga på universitet och sett YOHIO i Karlstad tillsammans med min älskli...

Av Stephie - 7 augusti 2013 15:53

Nu vart det ett tag sen jag var här senast! Sommaren börjar gå mot sitt slut och snart börjar skolan. University of Gothenburg - here I come! Jag är verkligen svinrädd för att börja i skolan i en heeeelt ny stad som är tre gånger så stor som min hems...

Av Stephie - 15 juni 2013 17:06

Idag har jag och mannen i mitt liv varit en kort runda i Kristianstad. Tänkte att jag skulle köpa mig en ny kjol och nytt puder bland annat, men så blev det ju verkligen inte! För mycket folk inne på h&m och vi orkade verkligen inte springa runt alld...

Av Stephie - 27 maj 2013 13:31

Genom åren har jag otaliga gånger fått frågan "Varför pluggar du japanska?" och "Vill du bara lära dig japanska för att titta på anime utan subs?!" Till den sistnämnda frågan kan jag ju säga nej direkt; verkligen och absolute inte därför. Varför? Av ...

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards