Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Stephie - 1 oktober 2012 22:54

Jag behöver göra något åt mitt tråkiga, hemska hår. Det är blont och utväxten är hemsk. Det är ojämt klippt så att ena sidan är länge än den andra. Jag har inga pengar så jag kan inte gå och klippa mig. Jag har funderat på att klippa lugg, men vet att jag kommer ångra mig om jag gör det och min pojkvän vill inte att jag klipper lugg. Jag vill byta färg på håret. Har funderat på svart men vet inte om jag vågar. Är rädd att det kommer se fult ut och att jag inte kommer kunna ta bort det utan att skada håret extremt mycket. Myyyh! Jag vet inte vad jag vill! Kanske lika bra jag färgar det brunt igen så är det problemet med utväxt ur världen!

 

Av Stephie - 1 oktober 2012 07:40

Tiden går fort. Det var inte länge sedan det bara var tre månader. Men nu är vi här och firar nio månader tillsammans. Vi firar på varsitt håll, men det får gå ändå. Jag älskar dig mitt lilla hjärtegull! Jag visste redan efter någon vecka efter att vi pratat första gången att det var något speciellt med dig. Du kändes inte som alla andra. Du kändes mer äkta på något sätt. Efter några månader tillsammans sade en kompis till mig att hon redan ansåg att vi var gifta. Gulligt.

Åh, jag saknar dig hjärtat. Önskar att jag kunde få vara lite närmre, för då hade alltid känts lite bättre. Men från min lilla håla här uppe så kan jag inte mer än säga "Jag älskar dig Marcus". <3

 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards