Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Stephie - 7 oktober 2012 12:43

Sitter här och tittar på alla mina piercingsmycken. Saknar dom faktiskt. Jag hade fem från början, nu har jag bara två. Fick ta ut den i naveln eftersom den blev infekterad och min kropp stötte ifrån smycket. Sen har jag haft snakebites, men det blev krångligt när jag blev tillsammans med min pojkvän för ena smycket hade en öppen ring som bara trillade ut, sen när jag bytte till en spiral så skavde den mot både hans och mina läppar så jag fick snällt köpa en labrett som hade skitdåliga gängor och trillade ut, så den fick jag plocka ut. Sen tappade jag kulan till den andra labretten jag hade på andra sidan och hade bara kvar kulan med dåliga gängor så jag bestämde mig för att ta ut den också. Meeeeen nu är det så att jag saknar alla de tre piercingarna jag tagit ut, and so does my love. Han fick bara se min navelpiercing en gång och det var då den såg som värst ut och var röd och irriterad. Och jag hade världens snyggaste smycke också! Och mina snake bites var bara allmänt snygga även om de var sneda som stryk! Funderar på att göra om mina bites, eller i alla fall ett av hålen. Och om det går så vill jag göra om naveln. Vet dock inte om jag kan göra det pga ärret jag har sen den förra piercingen. Hm...


Nåt sånt ser smycket ut som jag hade i naveln. Fast mitt smycke är snyggare!

 

 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards