Chubby Bum Bum

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

Längtar!

Av Stephie - 18 oktober 2012 19:37

Sitter och tittar klart på Sagan om Konungens Återkomst och drömmer mig bort till imorgon när jag ska få träffa min älskling. Problemet är bara att tiden går så förbannat, jävla sakta! Jag vill ha fredag nu! Precis nu! Men det går ju inte. Så bästa sättet att fördriva tid så att jag kan komma i säng och gå och lägga mig är att titta klart på filmen. Och sen ska jag packa också. Visserligen ska jag bara packa i min datorväska och inte ta med mig datorn. Bättre att jag tar med mig en bok istället. Eller jag vet inte. Jag funderar på att ta med mig datorn, men senast jag var där så använde jag den knappt. Så jag tror inte jag ska ta med den utan trycka ner kläder i den istället. Mycket, mycket praktiskt.

Och nu dog jag - jättespindel i filmen! Spindelskräck så det bara tjuter om det! Usch... Tur att Marcus har dammsugat upp spindlarna på toaletten hemma hos sig. Små spindlar, men ändå. Äckligt.

Elijah Wood har väldigt vackra ögon.

Jag vill ha fredag. Nu.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephie - 16 november 2013 15:10

Okej, så jag vet att det var typ...hundra år sedan igen jag var här och uppdaterade, men jag fick en liten idé häromdagen när jag satt och försökte plugga; jag vet att det finns många k-pop-fans, så jag tänkte att jag skulle lista några av mina absol...

Av Stephie - 25 september 2013 21:41

Ahahah, jag är sämst på att vara här märker jag. <3 Har väl inte hänt så mycket sen senast egentligen. Yeah, right! Who am I kidding? Jag har hunnit flytta hemifrån, börjat plugga på universitet och sett YOHIO i Karlstad tillsammans med min älskli...

Av Stephie - 7 augusti 2013 15:53

Nu vart det ett tag sen jag var här senast! Sommaren börjar gå mot sitt slut och snart börjar skolan. University of Gothenburg - here I come! Jag är verkligen svinrädd för att börja i skolan i en heeeelt ny stad som är tre gånger så stor som min hems...

Av Stephie - 15 juni 2013 17:06

Idag har jag och mannen i mitt liv varit en kort runda i Kristianstad. Tänkte att jag skulle köpa mig en ny kjol och nytt puder bland annat, men så blev det ju verkligen inte! För mycket folk inne på h&m och vi orkade verkligen inte springa runt alld...

Av Stephie - 27 maj 2013 13:31

Genom åren har jag otaliga gånger fått frågan "Varför pluggar du japanska?" och "Vill du bara lära dig japanska för att titta på anime utan subs?!" Till den sistnämnda frågan kan jag ju säga nej direkt; verkligen och absolute inte därför. Varför? Av ...

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards