Chubby Bum Bum

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Högskoleprov imorgon!

Av Stephie - 26 oktober 2012 21:27

Imorgon, den 27 oktober, är det dags för höstens högskoleprov i hela landet! Över 50.000(!!) personer i hela Sverige början imorgon klockan 9:00 att skriva provet, och jag är en av dom. Och ja, jag är nervös. Fruktansvärt. Dock inte lika mycket som jag var innan, men ändå nervös. Jag har övat en del på gamla prov, men det går väl sådär. Photobucket Men det är möjligt att jag sätter krav på mig själv som är way too high! Jag förväntar mig att jag ska få i alla fall hälften rätt (dvs 80/160), men det kommer jag ju aldrig att få. Jag blir glad om jag ens för 30 rätt! Eller nej, det blir jag kanske inte, men jag kommer väl i alla fall trösta mig med att jag har gjort det och ökat mina chanser att komma in på högskola.


Men sen i min blåa, strukturerade hjärna (jag vet att du inte fattar när jag säger blå, men det tar vi en annan gång) så tycker jag inte riktigt om att vi kommer få proven i en helt annan ordning än den som finns att öva på. Det känns inte riktigt okej. Photobucket


Ja, men så idag har jag köpt godis och har redan börjat tröstäta! Photobucket Skämt åsido, men det har jag i alla fall köpt. Första gången på mycket länge jag köper mig en påse lösgodis! Så nu har jag en oöppnad 70% choklad, en påse med chilinötter och min lilla godispåse. Absolut inget jag planerar att göra mig av med under helgen! Nej nej, glöm det. Riktigt så tjock tänker jag inte bli. Photobucket

Och ja, för den som har märkt det, så försöker jag göra mina inlägg lite roligare att läsa genom att slänga in alla överdrivet söta smileys. I simply love them. Photobucket

Från det ena till det andra och från det andra till det tredje - jag och kärleken i mitt liv funderar på om vi ska ta och fira jul ihop nere hos honom. Mer än gärna för min del, för då slipper jag kalkonmiddagen hemma hos mig. Jag tycker inte om kalkon. Photobucket Så jag funderar på om jag ska åka ner till honom lagom till han fyller år (han fyller den 23:e december...) och ge honom något trevligt~~ Om inte annat så får han vänta till julafton. Photobucket Vet ju dock bara inte vad jag ska ge honom. Hm... Men hur som helst, då är tanken att jag ska stanna till strax efter nyår så att vi kan fira vår ett-årsdag ihop, som passande nog är den förste januari. Nom nom, jag saknar honom. Mycket. Min lilla älskling. Photobucket PhotobucketPhotobucket


Men nu tänker jag nog snart hoppa i säng så att jag orkar ta mig upp imorgon! Men eftersom jag både ätit lite godis och druckit cola och gett kroppen energi, så får vi väl se hur det blir med den saken. Anywho, night night! Och lycka till om du också ska skriva högskoleprov imorgon! Photobucket Photobucket



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephie - 16 november 2013 15:10

Okej, så jag vet att det var typ...hundra år sedan igen jag var här och uppdaterade, men jag fick en liten idé häromdagen när jag satt och försökte plugga; jag vet att det finns många k-pop-fans, så jag tänkte att jag skulle lista några av mina absol...

Av Stephie - 25 september 2013 21:41

Ahahah, jag är sämst på att vara här märker jag. <3 Har väl inte hänt så mycket sen senast egentligen. Yeah, right! Who am I kidding? Jag har hunnit flytta hemifrån, börjat plugga på universitet och sett YOHIO i Karlstad tillsammans med min älskli...

Av Stephie - 7 augusti 2013 15:53

Nu vart det ett tag sen jag var här senast! Sommaren börjar gå mot sitt slut och snart börjar skolan. University of Gothenburg - here I come! Jag är verkligen svinrädd för att börja i skolan i en heeeelt ny stad som är tre gånger så stor som min hems...

Av Stephie - 15 juni 2013 17:06

Idag har jag och mannen i mitt liv varit en kort runda i Kristianstad. Tänkte att jag skulle köpa mig en ny kjol och nytt puder bland annat, men så blev det ju verkligen inte! För mycket folk inne på h&m och vi orkade verkligen inte springa runt alld...

Av Stephie - 27 maj 2013 13:31

Genom åren har jag otaliga gånger fått frågan "Varför pluggar du japanska?" och "Vill du bara lära dig japanska för att titta på anime utan subs?!" Till den sistnämnda frågan kan jag ju säga nej direkt; verkligen och absolute inte därför. Varför? Av ...

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards