Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Stephie - 1 september 2012 16:30

Jag har länga haft planer på att tatuera mig och vet mer eller mindre precis vad jag vill ha - om fotleden vill jag ha en japansk drake som sträcker sig en bit över foten, på vänster handled vill jag skriva "Believe" och i nacken vill jag ha något som representerar min tro. Så något i den här stilen:

 
Dock inte direkt som jag vill ha det, men hittade inga snygga brushes på vingar och jag är inte helt hundra än på om jag vill ha "Jesus" undertill eller inte. Det tåls att tänkas på.


 

Av Stephie - 1 september 2012 00:43

"I need you more than anyone else on the entire planet could possibly ever need you. I need you to take care of me, to put up with me, and most of all I need you to love, 'cause I love you."


Idag, 1/9-12, är det åtta månader sedan mitt liv officiellt blev bättre än mina drömmar. Då fick hela världen veta om min kärlek till dig. Jag kallade mig själv för din flickvän långt innan det blev vi "på riktigt". Det kändes rätt helt enkelt. Även om det kändes rätt så tvivlade jag. Ledsen och förvirrad över mina känslor och andra tankar fick mig att vilja gå under jorden. Men jag tror det behövdes för att få mig att inse att du var den jag ville ha. Jag vet även att jag fått dig att må dåligt över sådana saker. Men det är över nu, för nu är det vi. Det är dags att sluta tvivla och vara rädda för framtiden. Framtiden som vi ska ha tillsammans i många år framöver.

Åtta månader and counting - forever and ever. Ord kan inte förklara hur mycket jag älskar dig och vad du betyder för mig. Du är som min Jesus - mitt liv, mitt blod, mitt allt. Kort och gott så älskar jag dig.

Det är jobbigt att vara ifrån dig och inte veta när vi ses igen. Det är extra jobbigt att veta att du inte är vid min sida när jag somnar och inte heller där när jag vaknar. Att ligga och krama på en kudde gör inte att du kommer hit, jag vet, men jag kan alltid försöka.

Det här blev ett lite luddigt inlägg, men så får det vara.


 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards