Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Stephie - 8 september 2012 17:47

Jag har just varit med om det absolut sjukaste på länge - ALL MUSIK på min dator har försvunnit. Precis allt! Jag vet inte hur i all världen det har gått till, men den försvann. Fattade först inte varför Winamp inte ville spela min musik så jag installerade om skiten men det funkade ändå inte och jag startade om den utan att få det att funka. Jag tänkte prova att spela om det i VLC för att kolla om det var fel på filerna eller Winamp i sig, men... När jag går in i mappen där jag har fyra "huvudmappar" varav en består av 10GB musik så hittar jag den inte. Den finns inte. Kollade i Papperskorgen, men där låg ingen mapp. Liksom...vart är den!? Jag har sökt efter mappen på datorn med hittar inget. Jävla tur för mig att jag hade samma mapp på en extern hårddisk, men det är fortfarande musik som fattas. Det här med datorer är fan i mig ett teknikens under!


EDIT;; Det fattas 26 låtar innan min spellista är komplett igen... Nu fattas det bara två.


 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards