Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Stephie - 15 september 2012 21:26

Min far är speciell. Han köpt ny telefon för lite mer än två månader sedan - en Sony Ericsson Xperia Mini. Idag åkte han in till stan och köpte sig en ny telefon. En iPhone 4S. Tror du jag är avundsjuk eller?! Jag vill också ha en sån! Jag har nu fått hans "gamla". Den är väl helt okej, men den är så jävla liten! Får ju rabiesanfall på skiten när det inte går skriva på den. Min pojkvän har en nästan likadan och den kan jag inte skriva på. GJriufbdn!!! Gaaah! Jag vill också ha en iPhone 4S! Nästan så jag tänker skaffa en när jag får pengar och ta skiten på avbetalning eller nåt. Jag vill inte ha den här lilla telefonen. Visst, den är bättre än min skräpiga Samsung, men ändå. Det känns bara så illa när min pappa har en mer high-tech telefon än vad jag har...

 

Av Stephie - 15 september 2012 10:05

Urgh... Jag hatar att vara kvinna. Inte bara är det äckligt, utan det ska ju göra ont också! Känner mig så gammal när jag går och klagar över ont i ruggen. Men men, det är väl sånt jag får leva med. Antar jag. Även om jag vill lägga mig i ett hörn och gråta lite. Myh!

Och i natt drömde jag konstiga saker. Jag drömde bland annat att jag var en liten, asiatisk tjej som skulle spela in en skräckfilm, så jag var helt vitmålad, hade långt svart hår och vita kläder. I händerna höll jag ett svart baseballträ. Och sen så hängde jag upp och ner i en liten röd bur utan golv. Jag vet att jag tittade på en annan tjej som också var med i den här film inspelningen och möttes utav hennes hatiska blick. Hon såg skitläskig ut! Och så sade hon "Bakemono" när hon tittade på mig. "Bakemono" betyder Monster på japanska. Sen helt plötsligt så var jag tillbaka i villan på internatet jag bodde på när jag gick på folkhögskola. Jag skulle egentligen inte vara där, men jag var där ändå, inne på mitt rum och insåg att jag behövde tvätta. Men enda problem var att jag insåg att jag inte hade något tvättmedel, för det hade jag slängt när sommarlovet kom (det gjorde jag faktiskt). Sen så var jag helt plötsligt på Willy:s med min pojkvän och någon annan random snubbe och handlade. De andra hade inte några pengar så jag fick betala trots att jag knappt hade några heller. Det som inte skulle kosta så mycket gick på 505:- och det var alla mina pengar nästan, vilket gjorde mig jätteledsen, så när jag vaknade så trodde jag för en sekund att jag inte hade några pengar, men jag vet att jag har liiiiiite pengar i alla fall. ..... Ibland undrar jag vart jag får allt ifrån.

 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards