Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Stephie - 29 september 2012 23:29

Har piffat till mitt dA-konto lite. Fixat till mina custom boxes och äntligen fattat hur jag blir av med den där förbannade boxen mitt i skiten som gör det hela väldigt fult. Nu ser allt mer cleant ut och...ja, bättre helt enkelt. Dock ska jag fixa till det ännu bättre när jag är lite piggare och inte hänger och dör som en rispåse!


Dagen har varit till nöje. Har fått träffa min kära mor som försökte hitta hem till mig. Det tar vanligtvis cirka tjugo minuter att köra hit - med hennes dåliga lokalsinne tog det en timme innan hon nästan var rätt! Det hela slutade med att jag begav mig ut för att kunna möta upp henne. Åh, mamma, mamma. ♡♡♡


Har även pratat med min älskling en stund. Blev bara en halvtimme idag dock. Vi brukar prata i typ två tre timmar annars. Åh, jag saknar honom. ♡♡ Och på måndag firar vi nio månader och vi kan inte träffas. Det är lite ledsamt. Det är därför jag hatar avstånd - man kan aldrig träffas! Jo, ibland, men ibland är inte tillräckligt. Man måste ha pengar och tid för att faktiskt åka någonstans om man inte har körkort, vilket jag inte har. Men har jag råd efter att jag köpt mina tågbiljetter till Stockholm så ska jag köpa mig en biljett ner till Kristianstad också och träffa honom den 19:e nästa månad. Får verkligen hoppas att biljettpriserna inte skenar iväg bara...


Jag måste seriöst träna på högskoleprovet. Bara en månad kvar innan jag ska skriva det - nervöst! Ja, jag är redan nervös. Känns som om det kommer gå skitdåligt. Möööh!


 

Av Stephie - 29 september 2012 09:10

Antingen är det något fel på mig, eller så är det mina äckliga p-piller (mini-piller) som är orsaken till detta onda! Jag hade min mens för knappt två veckor sedan och nu blöder jag igen efter att ha haft små, små blödningar i en vecka. Det måste vara något fucking fel på mig. Men visst, på bi-packsedeln står det att mensen kan vara oregelbunden i början, men...jag vill fucking inte ha mens varannan vecka! GAH! Jag blir arg.

 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards