Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Stephie - 27 september 2012 19:56

Alla som känner mig vet om att jag är galen i Criminal Minds, så gissa vem som blev glad igår kväll!? Jag insåg precis när jag stängt av datorn och gått och lagt mig att den senaste säsongen precis haft premiär i USA. Så fort jag kom hem idag och slängt av mig allt så satte jag med och tittade på första avsnittet av åttonde säsongen. Åh, lyckan är fullständig! Eller ja, så fullständig den kan bli utan pojkvän hos mig, men det hör inte till saken. Till saken hör att jag aldrig i hela mitt liv följt en tv-serie som jag gjort med Criminal Minds. Den är bara helt underbar och helt i min smak! Sure, CSI och Bones och de där är väl också helt okej, men.. Criminal Minds har något speciellt. Om det beror på att Matthew Grey Gubler är med vet jag inte, men det ger definitivt serien ett stort plus i kanten! Lite synd bara att han inte hade så stor roll i detta avsnittet. Och ännu mera synd att nästa avsnitt inte kommer förrän den 10 oktober! Det är ju hundra år till dess (två veckor typ...).

Jag vet att när jag först blev intresserad av Criminal Minds var när jag såg en del av något avsnitt på tv. Jag vet att jag såg Matthew's karaktär halta runt med en kryka och pratade som om han aldrig pratat med någon innan! När jag såg honom så fastnade jag totalt och var bara tvungen att ta reda på vad det var för något program och...ja, sen dess har jag varit fast. Ett och ett halvt år kanske, jag vet inte. Jag har i alla fall hunnit se alla säsonger som kommit ut och planerar inte att sluta förrän serien slutar. Den dagen min ekonomi tillåter så ska jag allt ta och köpa mig alla boxar för att få allt allt allt!

 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards