Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Stephie - 3 september 2012 16:36

Urgh.. Jag har fått urinvägsinfektion (igen) och den här gången ska jag prova att dricka tranbärsjuice istället för äppelcidervinäger blandat med vatten, för det var vidrigt! Tranbärsjuice smakar ändå helt okej. Dock trodde jag att drycken skulle vara lila, så jag blev mäkta överraskad när jag såg att den var röd! Får se om jag kan smita in någonstans imorgon och köpa d-vitaminer också, för det ska tydligen vara bra för att motverka urinvägsinfektion.

Och nu över till lite trevligare nyheter - jag kommer ha något att göra om dagarna! Från och med imorgon ska jag vara på Eductus här i stan och gå någon kurs i personlig inventering där de vänder ut och in på mig tills jag vet vad jag vill göra med mitt liv. Det kan säkert bli trevligt. Kursen håller på i elva veckor ungefär. Den började egentligen idag men eftersom jag var så extremt osäker på om jag ville gå eller inte så sade jag först nej, men när tanten jag pratade med på AF idag sade att jag borde gå den så gav jag med mig och insåg att det kunde vara bra. Så... Här är jag nu! Det jobbiga kommer bara bli att gå upp på morgonen då bussen jag tänkt ta går 08.05 och det tar 20 minuter att gå till bussen, så jag får väl gå upp runt sjutiden eller nåt för att hinna äta frukost och göra mig i ordning. Usch usch usch, det ser jag inte fram emot!

Jag skålar med min tranbärsjuice i alla fall och tackar för mig en stund!


 

Av Stephie - 3 september 2012 01:19

Dagens kreativitet slutade i avi art till en tjej på Gaia och det här är resultatet av många timmars slit i SAI! Jag känner min nöjd! Så besök mig gärna på DeviantART eller Anipan om min kreativa sida intresserar dig! Länk finns här till vänster lite längre ner.


 


 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards