Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Stephie - 13 september 2012 07:16

Torsdag igen och jag är trött. Satt och pratade med min älskling lite för länge igår kväll. Men det gör inget. Jag vet ju inte när jag får träffa honom så då är Skype fruktansvärtbra! Men åååååh vad jag saknar honom! Att ha någon att vakna bredvid och krypa upp jämte när man vaknar mitt i natten. Jag vill ha honom hos mig i detta nu.

Men från det ena till det andra- jag har hittat min låt! Den med Roger Pontare som jag nämnde här om dagen, Flykting. Den finnes nu i min ägo och ligger snällt på min lilla rosa iPod och väntar på att bli lyssnad på för sjuttioelfte gången. Och bara för att komma in på ett helt annat spår nu när jag ändå pratar musik - jag var i kyrkan igår och sjöng i ungdomskören. Vi är bara tjejer och är bara typ åtta stycken, så vi är inte så många. Men det är roligt ändå~~ Och vår körledare är lite vimsig men ack så söt. Nästan så att jag längtar till nästa vecka så att jag får gå dit och sjunga igen och bara vara utan massor med krav. Att helt enkelt få min egenstund med Gud. Det tycker jag är bra! (:

 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards