Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Stephie - 11 september 2012 20:06

Jag är nervös. Jag är anmäld till högskoleprovet. Jag kommer göra så dåligt ifrån mig. Jag kommer inte komma in på någon utbildning. Jag är nervös. GAH!! Jag har en och en halv månad på mig att öva till det riktiga provet, men när jag gjorde det igår (inte på fullt allvar kanske) så fick jag pinsamma 28 av 80 rätt... Det kommer helt enkelt gå så dåligt. Och jag vet inte vart jag ska skriva provet - i Varberg eller i Halmstad. Åh, jag är redan så nervös inför det. Och jag vill inte göra dåligt ifrån mig, men med den inställningen jag har nu så kommer det antagligen gå dåligt bara för att jag tror att det kommer göra det. Aaaah!

Hjälp!! Har du gjort högskoleprovet? Hur gick det? Hur tränade du inför det?

Nåväl, imorgon ska jag försöka njuta av dagen och tralla ner till stan efter att jag varit på Eductus, och sen ska jag på kör! Ska till Sollyckan och sjunga~~ Det var länge sen jag sjöng nu, så det ska bli roligt. Nom.

 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards