Chubby Bum Bum

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Stephie - 16 september 2012 09:54

Nu har jag bara en månad på mig att hitta en utbildning att söka till. Jag vet inte vart jag vill söka. Jag oroar mig för mycket för det här med bostad. Jag vill ju bo i Kristianstad, men jag vet inte om jag kan få en bostad där, vilket suger. Men sen vet jag inte heller vad jag vill gå för utbildning. Jag funderar fortfarande starkt på att läsa japanska, men sen då? Vad händer då? Vad blir jag av det? Ingenting! Varför ska det vara så förbannat svårt att veta vad man vill?! Jag blir nästan lite arg på mig själv. Och jag borde faktiskt titta igenom de där miljoner katalogerna jag har beställt hem men bara ögnat igenom. Urgh!!!

Idag ska jag försöka knåpa ihop en ny lektion till japanskakursen, fast den här gången funderar jag på om jag ska prata lite om det japanska kulturen, men jag vet inte riktigt ännu. Vi får se vad som händer.

 

Presentation


Stephie | 21 | Livet | Japan | かわいい | Kärlek | Allt ♡♡♡

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards